LAATSTE VLOGBLOG >>> Back to Brisbane.

11 november 2018 - Bellbowrie, Australië

Lieve blogvloggers,

Helaas... de roadtrip bereikt zijn einde...

De reis vanuit de Blue Mountains naar Brisbane zit erop.

Onderweg nog twee keer een overnachting in een motel... 1x in het plaatsje Forster en 1x in Kooralbyn.

In Forster een mooi spiksplinternieuw motel in een gezellig plaatsje waar wij in de baai een dolfijnengezinnetje tegenkwamen, zie de video. In Kooralbyn kwamen wij terecht op een golfresort... ongekende luxe met een golfbaan en zwembaden. 'S Avonds wat gegeten én gedronken in de lokale pub. Super allemaal.

De laatste rit naar Brisbane is volbracht en alles bij elkaar opgeteld hebben ongeveer 7400 km gereden.

Zonder problemen of schade... alles heel en wij helemaal happy-kip! Onze second-honeymoon is meer dan geslaagd.

Onze vrienden verwelkomden ons bij aankomst in de straat en wilden alles horen en de foto's zien.

Onze dank is ontzettend groot voor hun hulp want zij hebben ook heel veel voor onze trip voorbereidt en hulp geboden. Een uitstekende soort helpdesk, zeg maar.

Ook een speciaal dankwoord voor onze 'Beppie' van Google-Maps. Zij heeft ons tijdens onze roadtrip foutloos over alle wegen  knooppunten, tolwegen, steden zoals Brisbane, Sydney en Melbourne geleidt, zowel bij daglicht als in het donker. Dankzij een Australische  simkaart met 7 GB per maand (30 euries) aan data-tegoed ruimschoots voldoende om je dagelijks met goede en juiste wegaanwijzingen over de Australische wegen te begeleiden.

Het zit er op! Nog een weekje bijkomen bij onze vrienden en dan de 13e weer naar Brisbane-Airport om via Dubai weer naar Schiphol te vliegen om na twee maanden onze kinderen en kleinzoon in onze armen te sluiten.

Lieve volgers, wij willen jullie hartelijk bedanken voor het volgen van onze roadtrip en vooral de leuke reacties.

Liefs,

Ron & Marianne.

1. HeMaLu:
    11 november 2018
    Wat is deze droomreis snel gegaan. En wat hebben jullie een prachtige dingen gezien en mooie dingen beleeft.
    Wij zijn heel benieuwd naar al jullie verhalen in het echt.
    Want hoewel wij elkaar heus wel spraken via beeldbellen... zijn we ook wel toe aan een big hug.
    Tot woensdag! Xxx HeMaLu
  2. George en Gee:
    11 november 2018
    Jeetje, het leek voor zó lang toen jullie weggingen en het is zó snel gegaan!! Maar jongens wát een avontuur is dit geweest! Een onvergetelijke reis waarin ongelooflijk veel onvergetelijke herinneringen zijn verzameld! Nu straks thuis nagenieten met HeMaLu..💕💕..! Geniet nog lekker van de laatste momenten en goeie reis terug! Liefs van ons😻😻😻
  3. George Muller:
    11 november 2018
    De tijd vliegt zei de man en kreeg een wekker op zijn hoofd......wat een prachtige reis en hoe snel is het weer om. Gelukkig heb je de foto’s nog. Lieve allebei, geniet er nog even van en kom weer veilig naar huis. Kus van ons.
  4. Marianne:
    11 november 2018
    Jeetje wat is de tijd snel gegaan!en wat fijn dat jullie zo hebben genoten.jullie hebben heel wat kilometers afgelegd, nu nog lekker even relaxen bij jullie vrienden.geniet er nog van en we wensen jullie alvast een goede en veilige reis toe.En dat jullie dan maar snel HeMa en Lu weer in de armen kunnen sluiten.
    Als we wat boodschapjes voor jullie kunnen halen laat het dan even weten via de app.ik doe het met plezier.
  5. John en Inge:
    11 november 2018
    Voor straks een hele goede reis terug. Daarna bijkomen van deze mooie, bijzondere reis .
    Xxx John en Inge
  6. C Bos:
    12 november 2018
    Wat is het snel gegaan ..En wat een.prachtige droomreis...Wij hebben fijn al. Jullie mooie verhalen gelezen. ..nu weer gezond naar huis ...Wij wensen jullie een hele goede terugreis toe gr Bep
  7. Ronald & Esther:
    12 november 2018
    Hoi R&M. Het zit er bijna op. Wat een bagage nemen jullie mee! Wij wensen jullie een hele goede terugreis. Kus R&E
  8. Hanneke:
    12 november 2018
    Wat leuk om te volgen.jammer dat het bijna afgelopen is ik vond het steeds super leuk om te kijken en lezen. Nog heelveel plezier de laatste week .en een rustige terugreis gewenst van ons .kus h.h.j.😍