Blue Mountains NP

7 november 2018 - Katoomba, Australië

Hi Bloggies,

Vanuit Melbourne aangekomen op onze nog af te strepen 'must-to-see' locatie: The Blue Mountains.

In de plaats Katoomba een motel geboekt voor 3 dagen en hebben wij ons  als echte toeristen op de 'look-outs' gestort. Alle bussen met sloffende Chinese toeristen negerend en met ellebogen werkend toch weten voor te dringen bij de beste fotoplekken om The Three Sisters en indrukwekkende omgeving op foto en film vast te leggen.

Beslist de moeite meer dan waard en via alle drie verschillende kabelbanen de subtropische rainforest bossen doorkruist. De foto's en filmpje geven het sfeertje en belevenissen goed weer.

Dit wordt zo langzamerhand onze laatste roadtripstop voordat wij terugreizen naar onze vrienden in Brisbane.

7 weken touren en roadtrippen om onze Australische bucketlist af te werken nadert z'n einde. Onze reis naar Brisbane zullen wij ook vastleggen in een volgende blog.

Lieve volgers, geniet van het beeldmateriaal en tot onze volgende vlogblog.

Liefs van ons... Ron & Marianne

1. George:
    7 november 2018
    Jongens wat een prachtige foto’s. Een heel bijzondere vakantie. Heerlijk genieten. Kus van ons.
  2. Anita van Haarlem:
    7 november 2018
    Wat een super mooie foto's, lekker genieten nog!
  3. Marianne:
    7 november 2018
    Wat een prachtige foto’s.geniet er nog maar lekker van.wat zijn die weken omgevlogen zeg.
    Alvast een goede reis naar Brisbane toegewenst!
  4. Wil Paans:
    7 november 2018
    Weer genoten van jullie verhaal en foto's. Goede reis naar Brisbane en geniet nog maar even. Groetjes en liefs!
  5. Esther:
    7 november 2018
    Superleuk om jullie reisverhalen weer te lezen en de mooie foto's te zien. Veel plezier nog en goede reis naar Brisbane! Liefs Ronald en Esther
  6. John en Inge:
    7 november 2018
    Mooie foto's en leuk om jullie verhaal weer te lezen. Nog even lekker genieten van jullie laatste week.
    Xxx John en Inge
  7. Hanneke:
    7 november 2018
    Oh lieverds jullie zien er heerlijk uit !!wat is het mooi daar .heel leuk hoor om jullie zo te volgen dikke kus van ons
  8. Anneke:
    8 november 2018
    Ja ja de laatste week bijna aangebroken wat gaat het snel. Nog ff en dan staan jullie weer met beide beentjes op Nederlandse bodem. Geniet er nog maar van.
  9. Anneke Hartenberg:
    8 november 2018
    Hallo lieverds,
    Wat een prachtige foto's. En wat is het snel gegaan! Een top reis. Nu naar jullie vrienden,en al je mooie momenten delen!
    Nog heel veel plezier,en genieten. Dikke kus 💋💋
  10. Lia Jansen:
    10 november 2018
    Lieve Ron en Marianne, ik heb genoten van jullie verhalen en foto's!
    Geniet nog heerlijk van die laatste week en voor straks alvast een goede reis terug.