Brisbane en Byron Bay

24 september 2018 - Potts Point, Australië

Beste blogvloggers,

Hierbij onze belevenissen in- en rond Brisbane.

Na aankomst op Brisbane Int Airport verbleven wij een paar dagen bij onze vrienden Walter & Liesbeth.

Even de jetlag verwerken en de laatste zaken regelen voor onze roadtrip.

Uiteraard even een dagje Brisbane City gedaan alsook enkele plaatjes van de wildlife en de wilde Hertshoorn aan een boom vastgelegd.

En toen op weg naar de beroemde vuurtoren van Byron Bay, gelegen op het meest oostelijke puntje van Australië... een rit van 200 km. Daar overnacht in een B&B en de volgende dag via het plaatsje Port Macquiry op weg naar Sydney. Een lange rit van 750 km.

Daar zijn wij vandaag aangekomen in het Holiday Inn Hotel in de wijk Potts Point, dicht in de buurt van de botanical garden en het beroemde Opera House.

In onze volgende blog een verslag over ons verblijf in Sydney. Wij hebben weer de nodige foto's toegevoegd dus veel lees- en kijkplezier.

Ron & Marianne.

1. Anneke:
    24 september 2018
    Mar en Ron wat een mooie foto's. Zo lijkt het net of ik stiekem achterin met jullie mee reis. Het lijkt mij een prachtig land zou er graag eens heen willen. Nog heel veel veilige kilometers en houdt ons maar op de hoogte van jullie belevenissen. En vooral GENIETEN.
  2. Walter van Lier:
    24 september 2018
    groetje aan Walter van Walter.
    he Guys ik ben Opa geworden, Diandra is vannacht bevallen (met keizersnee)
    maar alles is prima, mooie jongen.
    geniet van je road trip en rij voorzichtig
  3. Wil Paans:
    24 september 2018
    Mooie foto's......nog veel plezier en veilige kilometers!
  4. Marianne:
    24 september 2018
    Wat ziet het er prachtig uit zeg, heel mooi.
  5. HeMaLu:
    WAUW..... zucht.....geniet!!!!
  6. H.J. Roberscheuten:
    24 september 2018
    Wat een mooie foto's! Het is mij niet duidelijk met welke auto jullie nu rijden, toch niet een van de twee gefotografeerde oldtimers toch? Wat een afstanden leggen jullie af, even 750 km alsof het niets is. Geniet van deze prachtige reis en van elkaar. Groetjes uit Assendelft.
  7. George:
    24 september 2018
    Fantastisch. Heel veel plezier en kom veilig aan. Prachtige foto’s.
  8. Peter en Git:
    25 september 2018
    Hallo Ron en Marianne,

Fantastische foto's/video, prachtig om te zien. Mooi land, en prachtige natuur. Geniet er maar met volle teugen van. Overigens wat een afstanden, 750km op en dag is niet niks. Rust daarna ook vooral goed uit. De foto's van de oldtimers zijn prachtig, spreekt mij wel aan. Verder nog een hele fijne vakantie, en hartelijke groeten van Peter en Git
  9. Esther:
    25 september 2018
    Prachtige foto's inderdaad! Hoop dit ook nog eens live te aanschouwen....nog ff doorsparen😆 heel veel plezier nog in Sydney! Liefs Esther